Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Δύσκολες μέρες

Εδώ και αρκετές μέρες έχω συμπτώματα αρρώστιας. Πότε το στομάχι πότε το κεφάλι. Εναλλάξ είτε και τα δύο μαζί. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι είναι από ψυχολογική πίεση καθότι έφαγα μία μπουνιά από την "ωραία" πραγματικότητα (ναι ναι ζω σε ένα υπέροχο συννεφάκι και εγώ) και προσπαθώ να συνέλθω. Δυστυχώς όμως τα πράγματα μέρα με την μέρα γίνονται χειρότερα. Αυτό βέβαια είναι θετικό καθότι κάποια στιγμή θα πιάσουν πάτο και το μόνο που θα πρέπει να γίνει είναι να πάνε καλύτερα.
Δεν ξέρω με τι να ξεκινήσω να ασχολούμαι. Φυσικά τα μαθήματα και η εξεταστική είναι πάνω πάνω στην λίστα αλλά έχω μείνει από συγκέντρωση και καθαρό μυαλό. Ευτυχώς με όλα αυτά δεν χάνω τον ύπνο μου. Ίσα ίσα είναι το μόνο που με ηρεμεί. Ένας γερός ύπνος. Μήπως τελικά να τα κλείσω όλα και να πάω για νάνι;;;; Θα το σκεφτώ.

Υ.Γ. 1 Υπάρχει κάτι για να μου φύγουν τα νεύρα με ότι αναπνέει;
Υ.Γ. 2 Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανεβάσω και της φωτογραφίες από την φωτογραφική πρόσκληση του Ιουνίου.

9 σχόλια:

  1. Λοιπον αρχισε πλεξιμο... αγχολυτικο 100%

    Αpο την αλλη διαβασε τα ζωδια, π.χ. ο Κριος και ο Ζυγος πιεζονται γιατι ο ενας εχει τον Κρονο απεναντι και ο αλλος απο πανω του χα χα!

    Φιλια...
    ολα θα πανε καλα στο τελος... το λενε και τα παραμυθια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε νιωθω γιατι αυτη τη στιγμη κι εγω δεν μπορω να ανεχτω ό,τι αναπνεει..κανεις το κουραγιο σου και ολα στρωνουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ εχω εχω αυτο τ προβλημα με ενοχλει οτιδηποτε κινειται γυρω μ, μηπως τελικα ειμαστε πολλες κ δεν πρεπει ν ανυσηχουμε?εγω οταν θελω να ηρεμησω περπατω ,ετσι εκτονωνομαι στη δικη σ περιπτωση μιας κ λες οτι εισαι ολιγον τι αρρωστη θ ελεγ ασχολησου με κατι π σε χαλαρωνει. : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλείστα όλα και πήγαινε για νάνι. Και θα ξεκουραστείς και θα αποφύγεις και ότι αναπνέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περαστικά σου και να τα κλείσεις όλα και να πας για νάνι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω αρχίσει πλέξιμο εδω και 2 χρόνια και η αλήθεια ειναι οτι με ξαλαφραίνει

    Beauty Follower εχει ζόρια ο ζυγος;;;;Τωρα καταλαβαινω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε κοιμήσου και μην σε νοιάζει τίποτα!
    Και ψιτ να σου πω... Κάτσε καλά στο σύννεφο και μην κουνιέσαι
    α, και φιλί... που παώ χωρις φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. περαστικούλια γλυκιά μου! :)

    υγ: αλήθεια τα βραχιολάκια είναι ακόμη διαθέσιμα;;;
    γιούπιιιιιι!! ;)
    προσπάθησα να βρω το mail σου για να σου πω αλλά δεν το έχεις στο προφιλ.. το δικό μου είναι στο προφιλ μου αν θες να στείλεις εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή